Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΑΧΡΗΣ Καρυάτιδα



Δεν  κουβαλάω άλλους αιώνες  στο κεφάλι μου

κι ας  με τρυπάει  από τα μάτια  ως τον ύπνο

αυτή  η αποχή

Δε  ζευγαρώνω αδιάντροπα μ’ άλλους τουρίστες

Έφτασε ο χρόνος  κατεβαίνω απ’ τις ευθύνες

Αν λίγο έμεινα το δροσερό  κορίτσι

θα πετάξω αυτά  τα   μάρμαρα απ’ τα στήθια μου

θα φτύσω το λευκό

θα κοιμηθώ το μαύρο

Και  θα’ ρθει -το φωνάζει- οργασμός

Με μια γροθιά στο ακίνητο  θα ξεχυθώ

και θα  λερώσω με το σπέρμα

ωραίων αγοριών

χιλιάδες μέρες  έξω    απ’ το γυμνό


Τσιαχρής  Κώστας 

3 σχόλια:

  1. Ευφυές ! Αυτό είναι καινούργιος δρόμος στην ποίηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ μαζί σου , Γιάννη . Μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ . Πιστεύω ότι ο Τσιαχρής είναι πραγματικά σπουδαίος . Μου αρέσει επίσης ο Στίγκας , η Σοφία Κολοτούρου , ο Παπαντωνόπουλος , η Αγγελική Ελευθερίου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο Κώστας Τσιαχρής έχει γίνει γνωστός , όπως και άλλοι σπουδαίοι της νέας ποιητικής γενιάς [Ζήσης Αιναλής π.χ.], μέσα από το διαδίκτυο . Να λοιπόν που οι Έλληνες μπορούν να πράξουν πολλά . Αυτά τα νέα παιδιά είναι η πολιτισμική μας ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή